[Csaladtortenet 2] Szekeres Mihály Ferenc

Kurucz Dániel dani7734 at freemail.hu
2023. Júl. 15., Szo, 14:00:42 CEST

Kedves Kutatók!A napokban tudtam meg, hogy ükapám, a fent említett Szekeres Mihály Ferenc a II. világháborúban hunyt el. A kérdésem az, hogyan lehetne megtudni pontosan, mikor és hol történt az elhalálozása? A családi emlékezet szerint 1943-44 körül halhatott meg, és ennyi minden, amit tudunk róla. Kerestem a veszteséglistán, de sajnos nem találtam. Ez akkor így örök homály marad? Amit én tudok róla:Születési neve Szekeres Mihály (később felvehette a Ferenc nevet, mert a család így emlékezett rá, illetve felesége a saját halottijában Szekeres Ferencné néven szerepel)Született Perkátán, 1905.08.16. Szülei Szekeres István és Kasza Julianna (ha esetleg valaki rábukkanna az ő kettejük halottijára is, megköszönném, ha elküldené)Összeházasodott Perkátán Mészáros Erzsébettel 1930.11.10.Minden segítséget megköszönök!Sikeres kutatást!Dani