[Csaladtortenet 2] Nyírbátor/Nyírvasvári görögkatolikus anyakönyvek?

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Júl. 30., V, 19:58:27 CEST

Kedves Kutatótársak!

A linkelt házassági bejegyzésből a menyasszony születését/keresztelését
keresem.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GTFN-9W6Q?view=index&personArk=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3A6V92-TP3P&action=view&groupId=M9SN-NS2
Nyírbátor, 1881. jún. 27. Helységnévtár szerint a
görögkatolikusokat Nyírvasvárin anyakönyvezték. Nyírvasvárisól viszont csak
állami anyakönyveket találok a FamilySearch katalógusban. Rosszul keresem,
vagy nincsenek feltöltve? (Próbáltam több változatban is a keresést. MACSE
megsemmisült anyakönyvek listájában nem találtam.) Nagykállót néztem még
meg (a néhai apa lakhelyén), ott van ugyan gk. anyakönyv, de nem itt
jegyezték be a keresett személyt.

Köszönöm:
Peti

--