[Csaladtortenet 2] FS index és keresés

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2023. Jún. 1., Cs, 13:05:11 CEST

Kedves Tagok

Van aki érti az FS keresőt? Vagy úgy általában az FS-t? Mert már össze
vagyok zavarodva.
Először is, vannak olyan akv-k amik indexálva vannak. Ugye ilyenkor ott van
az a kis nagyító. DE. pl a XIV.ker. 1950-es halotti is idexálva van, de
nincs ott a kis nagyító.
Gondoltam próbára teszem a keresőt és random egy nevet kiválasztottam, ami
indexálva van a halottiban és beírtam a keresőbe. név város és halálozás
éve. DE nem adta ki, holott indexálva van.  Vagy én vagyok hülye és vmit
elrontok?
Kérdés, lehet e úgy keresni személyeket, amik szerepelnek az indexálásban?
Ha igen hogy?
Mert pl ha én keresek egy személyt, és nem tudom melyik kerületben van a
bejegyzés és mind átnézni nagyon sok lenne, de közben már vannak olyan
akv-k amik indexálva vannak de még sem ad ki találatot.
Mi lenne a jó megoldás a keresés megkönnyítésére?

minden választ előre is köszönök
Dani