[Csaladtortenet 2] FS index és keresés

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2023. Jún. 1., Cs, 13:55:22 CEST

Úgy legyen.

És esetleg van az FS-en lista, hogy melyik van indexelve? Mert pl a kis
nagyító legalább egy támpont volt. De azoknál ahol nincs ez a kis jelzés...

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jún. 1.,
Cs, 13:46):

> Kedves Dani,
>
> amikor sehogy nem találod a keresővel, akkor igen. De lehet, pár nap vagy
> hét múlva helyrerázzák...
>
> Dániel Daróczi <danidaroczi1 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jún. 1.,
> Cs, 13:28):

>>> 2. Nem igazán világos a működése, az adott jelenségbe én is beleütköztem