[Csaladtortenet 2] Kranz Elek Henrik & Jedlovszky Mária

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2023. Jún. 1., Cs, 19:44:07 CEST

Kedves Tagok

Ismét a segítségeteket szeretném kérni.
Adott a tárgyban szereplő Kranz Elek Henrik és Jedlovszky Mária.
Róluk csak az az infóm van a budapesti életükről, ami az 1925-ös
házasságiban van.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-6SP7-WJ4?i=49
Mégpedig, hogy Kranz Elek Rákospalotán lakott a Zápolya utcában és hogy
Mária a VI. kerületi Figyelő utcában. Az esküvő is a VI. kerületben volt.
A megjegyzés rovatban van egy UB szám UB 632/950
Ez lehet sok minden, de én halálesetre gondolok. Megnéztem az FS-en a 14-15
ker halottiját az 1950-es éveket és nem volt egyikben sem. A VI kerületet
nem néztem, mert régen a Macse indexben nem volt benne.
A kérdésem a következő, hogy ti merre indulnátok el a kutatásban, hogy
esetleg több infót tudjatok meg? A születési akv-k kiesnek a védettség
miatt. Max a halotti jöhet szóba mint az említett pár halálesete kapcsán
illetve
a gyerekeknél, ha születtek és fiatalon haltak meg.

Minden segítséget előre köszönök
Dani