[Csaladtortenet 2] Kranz

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2023. Jún. 3., Szo, 10:17:37 CEST

Kedves érintettek!
Ha esetleg Dunakeszin halt meg, akkor azért nem találja Dániel a
halálának bejegyzését. 1949 előtti életéről is található néhány
információ még (az 1931-es hirdetésen kívül):
1941. Jegyzőkönyv házastársi elhagyás tanúsításáról. Itt Kranz Elek
Henrik vaskereskedő segéd, lakcíme: Bp. XIII. Tünde u.2.
1944. Aláírás hitelesítés, foglalkozása: tisztviselő, lakcíme: Bp.
XII.Tünde u.2.
Azt nem sikerült kiderítenem, hogy a Tünde utca végül is melyik
kerületben volt. Tudtommal jelenleg ebben a két kerületben nincs ilyen
nevű utca.
Volt egy 1924-es irat is az archives.hungaricana-n, Krantz Elek
házassági bontóper. Sajnos más adat nem látható, így nem tudni,
ugyanarról a személyről van-e szó. Mindenesetre az életkora alapján nem
kizárt, hogy az 1925-ös házasság nem az első házassága volt.
Üdv,
Lengyel Gabi