[Csaladtortenet 2] Veszprém RK halotti

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2023. Jún. 5., H, 11:20:02 CEST

Az én olvasatomban ex incertia domesticus improvisus, és azt jelent(het)i,
hogy otthonában halt meg, váratlan hirtelenséggel.
Ilyesmiket azért szoktak feljegyezni, mert az utolsó kenetet minden
körülmények között fel kellett adni (lásd a minden szentséggel ellátva
bejegyzéseket) és ha ez elmaradt, annak nyomós okának kellett lennie.
NJ

Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jún. 5., H,
10:14):