[Csaladtortenet 2] szerelmi háromszög?

Farkas Cserményi chermeny at gmail.com
2023. Jún. 12., H, 15:17:20 CEST

Kedves Kutatótársak!

Mindenkinek (Zsuzsa, Tamás, Ágnes, Attila, Zoltán és Lilla) nagyon köszönöm
a segítséget!

Így, hogy a Gesellschafterin szó jelentésére fény derült, talán nincs is
kérdés. Különben is, rossz az, aki rosszra gondol! :-)

Nem vettem számításba, hogy a kérdéses időszakra már dédanyám édesapja
tönkre ment. ( Korábban akkora házuk volt Temesváron, hogy miután
elköltöztek, a menekülni kényszerült szerb király, Karagyorgyevics Sándor
benne lakott.)  Így nem értettem, hogy lehet, hogy bár egy társadalmi
rétegből származtak, "pusztán" társalkodónőként utazott velük. Úgy látszik
ő is, mint lánytestvérei, munkára kényszerültek elszegényedésük miatt.
Maga Győza csak 49 évesen házasodott meg, gyermekei nem születtek (ez is
erősítette bennem, hogy esetleg zavaros szerelmi ügyei lehettek.)

Még egyszer mindenkinek köszönöm a segítséget!

Üdv.
Farkas