[Csaladtortenet 2] Bánsági római katolikus anyakönyvek

Lemil lemilpromo at gmail.com
2023. Jún. 16., P, 21:13:17 CEST

Kedves Ákos,

igen, az amerikai családkutatók a mormonokkal (FamilySearch) és a Dunai
Svábok Németországi Családkutató Egyesületével (AKdFF) is jó kapcsolatot
ápolnak, tőlük is szereztek hozzáférést rengeteg háttéranyaghoz. A mostani
projektjük azokat az anyagokat célozza, amelyek vagy semmilyen eddigi
gyűjteményben nem szerepelnek, vagy ha igen, akkor olyan rossz minőségben,
hogy a kiolvasásuk komoly nehézségekbe ütközik (lásd számos
FamilySearch-anyag esetét, ahol sajnos botrányos minőségű anyakönyvek
százai is fent vannak a honlapjukon és a helyben kutatható könyvtáraikban
is ).

Mindenesetre köszönöm a visszajelzést! Holnap úgyis zoom-olok az
amerikaiakkal, majd tisztázom ezt is.

Üdv,

Tibor

Ákos Polgár <1.polgak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jún. 16., P,