[Csaladtortenet 2] Hubert család?

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Jún. 23., P, 10:56:45 CEST

Kedves Kutatótársak!

Egy ősömnek próbálok a nyomára bukkanni, és már eléggé indirekt úton járok.
A felmenőm neve Erdődy János (nemes, de nem a grófi családból), első
felesége Hubert Johanna.
- lányuk (Rosalia Joanna) keresztelése: Pécs, 1805. ápr. 2.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-YSY6-95K?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AXDBK-V62
- Hubert Johanna halálozása: Pécs, 1817. dec. 7.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSLR-R94S-N?i=445&cat=427376
(31
éves -> *1786?)
- Erdődy Johanna házassága: Pécs, 1825. október 16.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS64-VKN4 tanú: D. Joannes
Horváth

Erdődy Johanna gyermekeinek szinte kivétel nélkül Horváth János és Hubert
Barbara (Borbála) a keresztszülei:
- Adalberta, 1826. december 8.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9398-VN9Z-4X?cc=1743180
- Carolina, 1828. ápr. 5.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9398-VN9Z-JP?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AX66D-RQ7
- Ferdinandus, 1830. jún. 20.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-YSBH-PNL?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AX8XQ-C5F
- Colomanus, 1832. augusztus 29.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-YSBH-PNT?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AX8XQ-8BZ
- Gábor, 1836. március 13.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-YSY6-S6H?cc=1743180

Mindezek alapján Horváth János ebből a családból származott:
https://www.arcanum.com/hu/online-kiadvanyok/Kempelen-kempelen-bela-magyar-nemes-csaladok-1/5-kotet-7C52/horvath-felsobogacsoi-alias-ferlinchich-847F/

Hubert Barbara (Borbála) halála: Pécs, 1833. jún. 20.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C33W-SS5F-D?i=74&cat=427394
(46
év -> *1787)

Kora alapján és a családi kapcsolat miatt erős a gyanúm, hogy Erdődy János
felesége, Hubert Johanna, és Horváth János felesége, Hubert Borbála
testvérek voltak.

Szeretném megtalálni Hubert Johanna és Hubert Borbála keresztelési, illetve
házassági bejegyzését. Eddig sajnos nem jártam sikerrel és nem tudom, merre
induljak. Lehet, hogy téves az a feltételezésem, hogy testvérek voltak,
mindenesetre FamilySearch-ön nem találtam olyan Hubert családot, ahol
mindkét keresztnévvel született volna lánygyermek.

Megköszönöm, ha valakinek lenne tippje, hogyan vagy merre érdemes még
próbálkozni. :)

Üdv:
Peti

--