[Csaladtortenet 2] görög katolikus anyakönyvezés

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Jún. 26., H, 09:36:07 CEST

Kedves Listatagok!

Fel tud valaki világosítani, aki kicsit jobban képben van, hogy hogy
működött a görög katolikus anyakönyvezés? Vezettek ők is másodpéldányokat?
Ha igen, van valami lista arról, hogy melyik település melyik
egyházmegyéhez tartozott? (Már túl vagyok két kör Google-n, de nem találtam
meg a keresett válaszokat.)

A kérdés konkrétabban: van egy amerikai rokonom, akinek a velem nem közös
egyik ága görög katolikus és a mai Ukrajna területén éltek - eddig Csarnatő
merült fel. Azt tudom a helységnévtárból, hogy Csarnatőt Sós-Ujfalun
anyakönyvezték, ennek anyakönyveit viszont nem találtam FamilySearch-ön. A
kérdés az, hogy a könyvek helyben keresendők, vagy valamelyik egyházmegyei
levéltárban (utóbbi esetben: melyikben)?

Köszönöm, ha valaki irányt tud mutatni.

Üdv:
Peti

--