[Csaladtortenet 2] Losonszky Rozália

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Jún. 29., Cs, 19:11:50 CEST

Kedves Kutatótársak!

Találkozott esetleg valaki a Losonszky/Losonczky vezetéknévvel Bács-Bodrog
megye környékén?

Losonszky Rozália nevű felmenőm feltehetőleg (halotti alapján) 1788 körül
született, de nem sikerült még rájönnöm, hogy hol. Első férje Horváth
József, 1808 körül házasodhattak, bár az első gyermeküket 1815-ben találtam
Dávodon, akit 6 testvér követett 1829-ig.
Horváth József elhunyt 1836. aug. 28-án.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSR7-M3HY-T
Losonszky Rozália újraházasodott Horváth Imrével 1836. nov. 7-én:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSVC-3SWY-X
Horváth Imre elhunyt 1839. ápr 6-án:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSR7-M3HY-X
Losonszky Rozália újraházasodott Valkai Józseffel 1843. febr. 6-án:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSVC-3SWB-N?mode=g
Valkai József elhunyt 1856. dec. 29-én:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSR7-M3CY-P?i=295&cat=214262
Losonszky Rozália elhunyt 1862. ápr. 28-án:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSR7-M3CY-Z?mode=g&cat=214262

Sajnos, akárhogy nézegetem, nem látok Losonszky Rozália származására utaló
nyomot. Próbáltam a FamilySearch keresővel a nyomára bukkanni, de eddig
eredménytelenül.

Ismerősen cseng valakinek a név? Hol, vagy hogyan lenne érdemes még keresni?

Bónusz kérdés: mennyire elrugaszkodott gondolat feltételezni, hogy Horváth
József és Horváth Imre (Losonszky Rozália férjei) testvérek voltak? Miképp
lehetne ezt bizonyítani?

Minden ötletet előre is köszönök!

Üdv:
Peti