[Csaladtortenet 2] kibetűzés

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Már. 1., Sze, 10:53:04 CET

Az aláhúzott sortól 2 sorral feljebb... Mathia 8...? Erre gondoltam, hogy
ha a 8-as leveszem, meg Judit bejegyzésénél a kérdéses szó első karakterét,
akkor a "szóvég" nekem hasonló. És ebből gondoltam, hogy Juditnál ugyanez a
"szó" van, csak az első karakter 7-es, nem 8-as.

Varga István <istvan.varga at ikl.hu> ezt írta (időpont: 2023. márc. 1., Sze,
10:47):

--
Email: *janzsopz at gmail.com <janzsopz at gmail.com>*