[Csaladtortenet 2] kibetűzés

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2023. Már. 1., Sze, 16:21:24 CET

> >     https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C33C-7D9?i=35&cc=4133831&cat=129845

Az a 7-es szerűség az elején szerintem a tirói jegyek _et_-je, ami
általában "és"-t jelent, de használták csak a betűk miatt is (például
7~ _etiam_, hab7 _habet_).
Az átellenes oldalon a február 4.-én temetett kisfiúnal is
valószinűleg ez a szó vagy szóösszetétel van a _filiollus_ után,
tovább rövidítve. Előre-hátra lapozgatva nem találtam másik példát, de
a 39.-ik képkockán jobboldalt a november 18-i temetési bejegyzés végén
lehet, hogy ugyanez van, ezúttal kiírva (csak sajnos számomra
olvashatatlanul).

Juli
/\ /\