[Csaladtortenet 2] halál oka

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Már. 2., Cs, 22:29:11 CET

Kedves Krisztián!

Nagyon köszönöm a törvényi hivatkozást! Bevallom, meglepett ez a
rendelkezés.

Sajnos nem tudom, hogy volt-e a dédinek egyházi szertartása. Akik
megmondhatnák (nővérem, nagynéném vagy anyukám), azok tudhatnák a halál
okát is, de már erre a kérdésre sem kaptam választ tőlük... pedig mennyivel
egyszerűbb lenne. :D

Üdv:
Peti

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. márc. 2.,