[Csaladtortenet 2] Anyakönyvek

Bősz Tamás bosz.tamas at gmail.com
2023. Már. 5., V, 05:28:08 CET

Kedves Tamás!

Köszönöm a reakcióját.
Pár perce adtam be egy online kérelmet a VIII. kerületi önkormányzathoz a
születési anyakönyvi kivonat érdekében.
Zuna György (és esetleges ikertestvére) 1930-ban születtek és római
katolikus vallás szerint lett(ek) megkeresztelve.
Ami nehezíti a keresést, hogy nincs információ a szülők akkori pontos
lakóhelyéről, de elmondások alapján a VI. kerület Eötvös utcában laktak.