[Csaladtortenet 2] Matlaskovszky Isván és Maria Staffenberger segitség kérés

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Már. 14., K, 09:46:13 CET

ADT-n van egy találat 1921-ből, szóval a keresendő halálozás valószínűleg
későbbi esemény lesz. :) Viszont újsághírt vagy gyászjelentéset a keresett
személyről nem találtam, úgyhogy valószínűleg a nem indexelt budapesti
anyakönyveket kellene átlapozni.
Schvanfelder & Staffenberger. Budapest.
Budapesti kir. tvszk 1921. VIII. 10. Cg 14936/1. 2780/2. — Az üzletbe
társtagul belépett Matlaskovsky Andor budapesti lakosnak társtagi minősége
és önálló képviseleti és cégjegyzési jogosultsága, továbbá az, hogy
társtagok jövőre bőr, cipészkellékek és szíjgyártási kellékek
kereskedésével foglalkoznak, bejegyeztetett. — Az üzletből kilépett özv.
Matlaskovszky Istvánné szül. Staffenberger Mária (Irma) társtagi
minőségének és cégjegyzési jogosultságának megszűnése bejegyeztetett. (Lásd
1892. évf. 36.) (1921—39.)

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. márc. 14., K,
9:34):

> Biztos, hogy Staffenberger Máriát keresünk?
> Rákerestem FS-ön, hátha valaki felvezette a családfát, és ott Irma
> szerepel.
> Így az egyik fiuk házassága:
> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-D1Z3-SVB?i=197
> Ekkor Irma még él, az ügyvéd úr már elhunyt.
>
> Vannak még találatok Irmára MACSE-n (másik gyermek házassága és mindkét
> gyermek halálozása).
>
> Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. márc. 14., K,
> 9:28):

>>> megözvegyült: