[Csaladtortenet 2] elhunyt lekérdezés

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Már. 16., Cs, 14:35:24 CET

De, éppenséggel meghalhatott, de akkor mit takarhat az UB? Beírták volna a
feleség halálozását őhozzá is? (Ilyet még nem láttam, bár éppenséggel
elképzelhető.)

A lekérdező ezt írja:
A lekérdezett személy a megadott adatokkal nem azonosítható.

Üdv:
Peti

György Négyesi <negyesigy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. márc. 16.,
Cs, 14:30):