[Csaladtortenet 2] Kisteremi (Bánság) - temetői fotók

Lemil lemilpromo at gmail.com
2023. Már. 17., P, 12:19:41 CET

Kedves Krisztián,

köszönöm a tippet, de az az igazság, hogy én irtózom a telefonos
alkalmazásoktól. Még internetezni se szoktam mobilon, kizárólag PC-n vagy
laptopon... Tudom, nem valami korszerű hozzáállás, de én ilyen
begyepesedett konzervatív vagyok, legalábbis ilyen szempontból :-)

Kellemes hétvégét,

Tibor

2023. március 17., péntek dátummal Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com>