[Csaladtortenet 2] Kisteremi (Bánság) - temetői fotók

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Már. 17., P, 14:35:54 CET

Kedves Tibor!
Krisztiánhoz nagyon hasonló kérdésem lett voltna: Nem akarod megosztani a
temetői képeket a Billion Graves-szel? Legalább azokat, ahol látszanak a
sírfeliratok? Ezeket utána lehet a FamilySearch adatlaphoz is kapcsolni.

Én is tettem már fel ide képeket (Hévíz, Fertőd), és egy idő múlva amikor
beléptem, a legnagyobb meglepetésemre azzal fogadott a nyitólap, hogy az
elmúlt egy évben hány embernek segítettem megtalálni az őseit. Pedig nem is
tudtam lefényképezni az összes sírt az adott temetőben, és csak mezei
fényképezőgépem volt, GPS-adatok nélkül.

Üdv,
Anna

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. márc.
17., P, 9:42):