[Csaladtortenet 2] Kisteremi (Bánság) - temetői fotók

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Már. 17., P, 16:18:24 CET

A képek feltöltése és a sírfelirat kereshetővé tétele (indexelése) két
külön dolog.
Amikor feltöltöd a képeket, akár otthon a gépedről, akár az alkalmazáson
keresztül, akkor még nincsenek nevesítve a sírokban nyugvók (hasonlóan a
még nem indexelt anyakönyveknél -  a temető alapján lehet csak böngészni)
Ettől független a sírok átírása, "bepötyögése" (=az anyakönyvek
indexelése), amit akkor is csinálhatsz, ha nem töltöttél fel képet.
(Valamelyes tapasztalatom az átírással kapcsolatban is csak a laptopról
van, telefonról nincs.) Az Önkéntes fülre kattintva a legördülő menüből
kiválasztod, hogy Átírás, és akkor a BG kidob képeket, amiket még nem írtak
át, vagy amiket már átírtak, csak meg kell erősíteni vagy pontosítani, hogy
jó legyen az átírás. Ki lehet választani a nyelvet, országot, temetőt -
szerintem elég nehézkesen és lassan, de előbb-utóbb rájön az ember :)

Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. márc. 17., P,
15:39):