[Csaladtortenet 2] Kisteremi (Bánság) - temetői fotók

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Már. 17., P, 16:38:40 CET

Nem, az nem működik. Valószínűleg elég nehezen is menne, ugyanis egyes
sírfeliratok elég nehezen olvashatók. Van olyan lehetőséget, hogy te rögtön
a fényképezés után még a telefonon leindexeed, és majd indexelve kerül
feltöltésre, vagy amikor otthon vagy, feltöltöd a képeket wifiről (tehát
még a mobilkeretet sem kell vele fogyasztani), és aki éppen arra jár az
leindexeli, hogyha nem állítottad be feltöltéskor azt, hogy két hétig te
akarsz vele mókolni. Én ez utóbbi opciót akkor szoktam választani, hogyha
olyan temetőben fényképezek, ami nincs még hozzáadva a temető
adatbázisokhoz. Kb. 40 ilyen temetőt vittem fel a rendszerbe eddig. Nyilván
nem mindegyiket tudtam teljesen lefotózni. De nem is szükséges, részlegesen
is lehet. Már az is segítség.

2023. március 17., péntek dátummal Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt