[Csaladtortenet 2] macse kereső nem müxik

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Már. 22., Sze, 14:40:42 CET

Kedves Éva!
Jaj, már egy jó ideje furcsán viselkedik.
Még 10 nappal ezelőtt írtam is Hatvany Csabának, hogy valami gubanc
történhetett az oldallal, mert le akartam kérdezni, hogy bizonyos EGYHÁZI
anyakönyvek fel lettek-e töltve, de következetesen átdobott mindig az
ÁLLAMI anyakönyvek statisztikájához. Szokatlan módon erre Csaba nem
reagált, de néhány nap múlva már megszűnt ez a gond.
Aztán jöttek a újabb furcsaságok az állami anyakönyveknél:
- már a belépőoldal is egészen más (először meg is zavart, azt hittem,
valamit félrekattintottam);
- aztán ha a bevezető oldalról rákattintok a halálozásra, rögtön azt
mondja, hogy túl sok a találat, finomítsam a keresést, még mielőtt
bármilyen nevet beírtam volna;
- eddig fent az adatbázis választásánál fix volt a sorrend: születések,
házasságok, elhalálozások - most pedig attól függ, hogy éppen melyik
adatbázisnál vagyok.
- Ja, és a legfelső sorban a jobb oldalon megjelent a fényképem (az
Egyesület arcképes bemutatkozó oldaláról, de ha oda rámegyek, akkor
továbbra is ismét be kell lépni).
Mivel minden oldalon ott virít piros betűvel, hogy "Projectvezető
kerestetik" (ez is újdonság), feltételezem, hogy nem csak Hatvany Csaba
dolgozik most rajta. De sajnos semmilyen értesítés nem ment
MACSE-levlistára se, hogy módosítások várhatók a keresőben.
(Azt nem tudtam, hogy belépés nélkül is lehetett keresni benne, mert mindig
belépve keresek.)
Üdv,
Anna

Leiter Éva <vadoceva at gmail.hu> ezt írta (időpont: 2023. márc. 22., Sze,