[Csaladtortenet 2] kérés -MACSE

Lehrreich József zrinyimiklos9 at gmail.com
2023. Már. 22., Sze, 17:58:37 CET

Kedves Pista!

Én azt látom, hogy a keresőt használva feldobja a névvel egyező
találatokat, de ezekre kattintva már bejelentkezést kér.
Ennyi infóból még nehéz lenne egy házassági begyjegyzésre következtetni.
Ha mégis lenne lehetőség valahogyan regisztráció nélkül a találatok
tartalmát megnézni, kérlek oszd meg velem, velünk.

Üdv.
Józsi