[Csaladtortenet 2] Nagyteremi (Bánság) - temetői fotók

Lemil lemilpromo at gmail.com
2023. Már. 25., Szo, 10:36:43 CET

Kedves Listatagok,

családkutatási tevékenységem során több bánsági település régi temetőit
kerestem fel, ahol egyrészt megbízóim őseinek sírjait kutattam és fotóztam,
másrészt általános jellegű áttekintő képeket is készítettem, hogy
megörökítsem a régi bánsági (zömében németek, azaz bánsági svábok által
lakott) falvak temetőinek mai hangulatát.

Sorozatom második darabjaként most az egykori Torontál vármegyéhez tartozó
Nagyteremi (németül Marienfeld, mai nevén Teremia Mare, Temes megye,
Románia) temetőjében készült áttekintő fotókat osztom meg veletek. A fotók
2023. március 4-én készültek. A fotósorozat 21 fényképet tartalmaz,
összméretük 140 MB.

A link, ahonnan 2023. március 31. éjfélig ingyenesen letölthetők:

https://e.pcloud.link/publink/show?code=kZs4kSZSixbEQ0BngLhYspAvzeLyL5b9FVV

Üdvözlettel:

Tóth Tibor