[Csaladtortenet 2] adt előfizetés

László Mamrovits laszlo.mamrovits at gmail.com
2023. Már. 28., K, 21:06:35 CEST

Tisztelt Tagok,

Megpróbálom megfogalmazni a leírtakat kicsit másként, valamint úgy látom,
hogy nem mindenkinek tiszta, hogy az ADT-re hogyan kell előfizetni.

Ahhoz, hogy az ADT-re előfizessen valaki, az ADT weboldalán kell
regisztrálni. Ehhez kell egy e-mail cím (vagy lehet ha jól láttam Facebook
vagy Google fiókkal is).
Az ADT-be nem lehet a MACSE felhasználói adatokkal belépni, kivéve, ha oda
is ugyanazt az e-mail/jelszó párost állította be valaki, mint a MACSE
oldalán. (Megjegyzés: Ez kifejezetten nem javasolt gyakorlat, mivel ha az
egyik adat kiszivárog, akkor a másik szolgáltatáshoz is hozzáfér az, aki az
adatokhoz hozzájutott - de ez nem idevágó téma.)

Az eredeti kérdés "Akinek nincs bankártyája..."
Itt a levélíró arra utalt, hogy abban az esetben ha valaki nem a saját
bankkártyájával tudja (akarja) kifizetni, akkor más kártyáját is
használhatja. Csak arra kell figyelni, hogy először lépjen be az ADT-be a
saját adataival, majd azután adja meg a bankkártya (azt amit használni
akarunk) adatait. Itt a levél írója azt feltételezi, hogy annak IS van ADT
előfizetése akinek a bankkártyáját használnánk.
Egyszerűen fogalmazva: a bankkártyán szereplő névnek nem kell megegyeznie a
felhasználó nevével (még ha az nem is kell a belépéshez).

Remélem tudtam segíteni,

Üdvözlettel,

Mamrovits László

Prof. Imre Sándor <imre at hit.bme.hu> ezt írta (időpont: 2023. márc. 28., K,