[Csaladtortenet 2] [MACSE: 27797] Borsodi nemesi összeírás 1754-55.

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2023. Már. 29., Sze, 20:31:59 CEST

Üdv
Nekem úgy rémlik,h az FS-en találtam ilyet, amikor a Szőke családot kutattam(kutatom). Katalógus - Borsod megye alatt lesz
Péter

Sent from Yahoo Mail on Android

  On Sze, márc. 29, 2023 at 11:50, ‪‪‪‪‪Lázár ‪Zsigmond‬‬‬‬‬<lazar.zsigmond at gmail.com> wrote:   Tiszteletem!
A Borsod vármegyei 1754-55. évi nemesi összeírás tételes listáját keresem. Az Illésy-féle listát megtaláltam, abból tudom, hogy a vármegyében 3 Lázár került összeírásra, Ferenc, István és Márton. A helység nevét szeretném megtudni, ahol összeírták őket, elsősorban Istvánt. Elérhető valahol internetes mikrofilmen?
Előre is köszönöm a segítséget.
Tisztelettel:

Lázár Zsigmond+36-30/755-29402132 Göd (Felsőgöd) Szeder utca 24/2.lazar.zsigmond at gmail.com

--
A Magyar Családtörténet-kutató Egyesületet (MACSE) levelezőlistája

A levelezőlistára első sorban a tagsággal, a honlappal, az adatbázisainkkal és más projektjeinkkel, rendezvényeinkkel, stb. kapcsolatos leveleket várunk. Szigorúan tilos a listára politikai, világnézeti, vallási vagy más, az Egyesületünk életével és a családfa- és családtörténet-kutatással nem szoros kapcsolatban lévő témákkal foglalkozó leveleket küldeni.
A lista címe: macse at googlegroups.com
A lista honlapja: http://groups.google.com/group/macse?hl=hu
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Magyar Családtörténet-kutató Egyesület (MACSE)” csoportjára.