[Csaladtortenet 2] Sara Bitter

Pasa István pasapista at gmail.com
2023. Már. 31., P, 07:27:36 CEST

Ha jól olvasom

Georgy Bitter promotis jure premittendis prodentis Adalberte Tartony (?)

mivel a felette lévőknél is ugyanez a szöveg van, szerintem valami olyasmi
lehet hogy Adalbert Tartony által törvényesen összeadva...

Borsos József és Józsefné via csaladtortenet <
csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt írta (időpont: 2023. márc. 31., P,
7:03):