[Csaladtortenet 2] myheritage hibajavítás

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2023. Május. 1., H, 11:34:34 CEST

Meggondoltam. Ahhoz fogom igazítani magamat, amit nem tudok
megváltoztatni. Ez a szülők neve. Ha ezután hibába ütközöm, A szülőkhöz
tartozó valódi gyermek adatait írom be. – Függetlenül attól, hogy az így
kieső személy adatok nélkül marad (vagy megkettőződik). Üdv, János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása