[Csaladtortenet 2] Kósa Dávid I.Vh-s információ keresése

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2023. Május. 10., Sze, 20:44:58 CEST

Kedves Magdi!

Ezeket megtaláltad? Bár ezek "csak" a fogságról szólnak

Üdv:
Zsuzsa

A magyar katona áldozatvállalása a Nagy Háborúban - AdatbázisokOnline
(gov.hu)
<https://adatbazisokonline.mnl.gov.hu/adatbazis/a-magyar-katona-aldozatvallalasa-a-nagy-haboruban/adatlap/1DBDCCACDF459C5CCEEC40226D92E356?term=eyJxIjoiXCJrb3NhIGRcdTAwZTF2aWRcIiIsImZxIjp7ImRiX2lkIjp7ImUzNzk2YWU4Mzg4MzVkYTBiNmY2ZWEzN2JjZjhiY2I3IjoiXCIyODFcIiIsIjljODM4ZDJlNDViMmFkMTA5NGQ0MmY0ZWYzNjc2NGY2IjoiXCIyOTFcIiIsIjE3MDAwMDI5NjNhNDlkYTEzNTQyZTA3MjZiN2JiNzU4IjoiXCIyOTJcIiJ9fSwic29ydCI6InNjb3JlIiwiY29sbGVjdGlvbiI6ImVsc28tdmlsYWdoYWJvcnUiLCJhcSI6IiIsImFxVHlwZSI6IiJ9&curr=1>

Borsos József és Józsefné via csaladtortenet <
csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt írta (időpont: 2023. máj. 10., Sze,
20:31):