[Csaladtortenet 2] Nagyváradi ősök

Kiss A. 69arrakis at gmail.com
2023. Május. 13., Szo, 08:29:07 CEST

Üdvözlet a Listának!

Pár hónappal ezelőtt kezdtem el az őseim felkutatását, szépen haladtam de
most megakadtam. Ugyanis az egyik dédapámról kiderült, hogy 1904-es
nagyváradi születésű református, onnan meg nincs semmi anyagom. Az
Ancestryn is néztem, nincsenek ottani bejegyzések. Érdeklődtem egy kicsit
és megtudtam, hogy vannak kutatók, akik vállalnak erdélyi kutatást.

Szeretném ezt a dédapai vonalat is kideríteni visszamenőleg amennyire
lehet, ezért kérném, ha van ilyen munkára jelentkező, írjon nekem a privát
cimemre egy árajánlatot: 69arrakis at gmail.com

Üdvözlettel:

Attila Frankfurtból

Vírusmentes.www.avast.com