[Csaladtortenet 2] Várpalota

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Május. 30., K, 22:15:00 CEST

Kedves Teréz!
Mit keresel Várpalotán?
Merthogy itt elég sok van:
https://www.familysearch.org/search/catalog/results?count=20&placeId=78104&query=%2Bplace%3A%22Hungary%2C%20Veszpr%C3%A9m%2C%20V%C3%A1rpalota%2C%20V%C3%A1rpalota%22

Csak úgy megjegyzem, hogy még 2020. decemberében elég masszív
félreindexelésbe futottam bele Várpalota katolikus születési anyakönyvében:
tévesen a keresztszülőket írták be a szülők helyett. Tehát használhatatlan
volt a keresés itt:
Az 57. bejegyzéstől, a következő oldalakon is, a 86. bejegyzéssel bezárólag:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-YSJD-SH4?i=332&cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AX83Q-M4Y
Nem néztem most meg, hogy ki van-e javítva minden akkori téves indexelés.
Üdv,
Anna

<nagyneszlovakterez at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2023. máj. 30., K,
20:11):