[Csaladtortenet 2] Keller Andrásné Nagy Margit

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Május. 31., Sze, 15:34:41 CEST

Kedves Kutatótársak!

A tárgyban nevezett személyről úgy tudom, 1894-ben született Zagyvarónán és
1977-ben hunyt el, sajnos ennél pontosabb adataim nincsenek.

A férje halottijában még nem néhai:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9P6B-XKP?i=7
De az 1977 miatt azt feltételeztem, hogy az elhunyt lekérdező kiadja. 1893.
december 1-től 1895. január 31-ig végignéztem (kínomban) és egyik dátumra
sem kaptam találatot. Sajnos, a halottiban szereplő 1919-es házasságkötés
online már nem elérhető.

A keresztelési bejegyzést ennyi adatból nem sikerült azonosítanom,
pontosabban inkább minden jelöltet kizár vagy a korai halálozás, vagy a
megjegyzésben feltüntetett más nevű férj...

Úgy érzem, elsiklom egy részlet felett. Van valakinek esetleg ötlete, hogy
hogy lehetne Margit (és a szülei) nyomára bukkanni?

Minden segítséget előre is köszönök!

Üdv:
Peti