[Csaladtortenet 2] Fw: Rejtély_1

Burian Felician burian_felician at yahoo.com
2023. Nov. 2., Cs, 16:52:59 CET

SC ESTIM EXPERT SRL
Felician BurianEvaluator autorizat ANEVAR - Auditor energetic
Mobil : 0744.522.318

   ----- Forwarded Message ----- From: Burian Felician <burian_felician at yahoo.com>To: Családtörténet levlista <csaladtortenet at levlista.theka.hu>Sent: Thursday, November 2, 2023 at 05:49:55 PM GMT+2Subject: Rejtély_1
 Kedves Társak,
Két, megegyező adatokkal rendelkező személy halálozási bejegyzései között eltelt röpke 28 év - röviden igy foglalnám össze a rejtélyt, melybe most ütköztem.
Abt István 1877 december 24-én született Pancsován, szülei Abt Antal és Väth (néhol Vaeth, vagy Teht) Emilia.

1905 okt 15-én Billéden feleségül veszi Burian Vilmát (Billed Ortssippenbuch - online)
1908 márc 8-án Abt Istvánné Burian Vilma 20 éves korában Budapesten elhunyt - csatolom.
1911 szept 9-én, özv.Abt István, ki 1877.12.24 született (szülei Antal és Vaeth Emilia), Budapesten feleségül veszi Tauffer Ilonát - csatolom
1924 jún 14-én a 46 éves (tehát 1877-ben született) Abt István, kinek neje Tauffer Ilona, szülei Antal és Teht Emilia, elhunyt Budapesten - csatolom. A halálozási hirdetésből (csatolom egy köv mailban) kiderül, hogy életének 47. évében hunyt el, tehát egyértelmű az 1877 június utáni születés.
Nyugodjon békében! összeáll a kép, mondja a lelkes, egyszeri családtörténet-kutató.
És akkor...felbukkan egy újabb halálozási bejegyzés, mely szerint özv Abt István, néhai Abt Istvánné Burian Vilma özvegye, kivel 1905-ben házasodtak Pancsován, s kinek szülei Antal és Vaeth Emilia, s aki 1877 dec 24-én született Pancsován, 1954 aug 25-én hunyt el Budapesten - csatolom egy köv mailban.
Kedves Társak, aki eddig bírta cérnával, már ezt is megköszönöm.
De mi lehet az igazság, kedves tapasztaltabb, nálam sokkal figyelmesebb Társaim? Mikor hunyt el Burian Vilma özvegye?
Előre is köszönöm,
Burian Felicián