[Csaladtortenet 2] [MACSE: 28845] Hogy van ez?

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2023. Nov. 5., V, 13:59:50 CET

Én a következőt tudom, sok Tanácsköztársaság alatti intézkedést utólag
semmisnek tekintettek, tehát maradt a házasság,azt hiszem itt már írtam,
hogy anyakönyvvezetők mondták nekem, elég egyszerű volt bigámistának lenni
(már amennyire egyszerű két nővel élni), mert nem volt központi
nyilvántartás, tehát simán házasságot lehetett kötni még a
személyazonossági igazolvány bevezetés után, az ember elballagott egy
születési anyakönyvi kivonattal a rendőrségre, hogy sajnálja, de
elvesztette a személyazonosságit és kapott egy olyant, ahol nem volt
feltüntetve, hogy házas és újra házasodott.
4si Gyuri
30 4358481