[Csaladtortenet 2] Családfa készítő program

Ibolya Vogronics vogronics.ibolya at gmail.com
2023. Nov. 8., Sze, 08:18:18 CET

Kedves Listatagok!

Talán még vannak itt a régiek közül, akik emlékeznek rám. Közel 10 év
kihagyás után ismét kutatásra adtam a fejem, mivel a tágabb családból sorra
érkeznek ezzel kapcsolatos megkeresések.
Sajnos a gép, amin az adatokat feldolgoztam elromlott, és nem sikerült
lementeni a több év munkájával létrehozott állományt, így újra kell
kezdenem. A kutatási eredményeim nagy része szerencsére megvan papíron, így
olyan nagy vész nincs.
Mivel eltelt rengeteg év, és informatikai fejlesztések is voltak ez idő
alatt, így egy kezdő szájából szokásos kérdésem lenne.
Milyen családfa készítő programot ajánlanátok?
Szempontok, amik fontosak lennének számomra:
- ha lehet, ingyenes legyen, ha mégis fizetős, csak egy összegű fizetés
legyen szükséges a korlátlan használathoz.
- kezelje a rokonházasságokat
- egy adat rögzítése során tudjak meglévő adatokból választani
- a kirajzolt családfán tudjam beállítani a megjelenítendő adatokat
- a kirajzolt családfát pdf formátumban tudjam kimenteni
- az adatok rögzítésénél legyen hely egyéb megjegyzés beírására, ahová pl.
az adat forrását rögzíteni tudom.
- ne német nyelvű legyen
Előre is köszönöm az építő jellegű tanácsaitokat.
Üdv: Vogronics Ibolya