[Csaladtortenet 2] ki hol nyugszik a Fiumei úti sírkertben/24.hu

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2023. Nov. 11., Szo, 19:30:41 CET

Kedves Tagok !
Vannak hiányzó adatok a nov. 1-én itt közzétett Fiumei úti sírkert
adataiban, talán volt erről is hozzászólás.
Kerestem, Ludwig József, 1879-ben elhunyt puskaműves mester sírját (
egyébként kb. 20 évvel ezelőtt véletlenül megtaláltam ), aki vsz. ükapám,
Ludvig Vencel gyertyaöntő és mézeskalácsos mester öccse volt.
E térképes keresőn nincs rajta, azonban már 1999-ben közzétették a
Budapesti Negyedben a temető (régi nevén Kerepesi úti temető) akkori
listáját.
Itt megtaláltam a feljebb említett sírhelyet. A mostani térképes keresőben
ugyanis hiányzik a jobboldali falsírboltnak a 460-469-ig
számozott sírhelyei; az általam keresett is ezek közt van, a 465. számú.
Ebben a tematikus lapszámban (Kerepesi úti temető II.) lehet keresni
temetői helyszínek, nevek és síremlék alkotók szerint:
https://epa.oszk.hu/00000/00003/00020/
A Kerepesi úti temető I. az előző, szintén tematikus lapszámban található:
https://epa.oszk.hu/00000/00003/00019/
A Budapesti Negyed példányai: https://epa.oszk.hu/00000/00003/index.html
Itt is megvannak:
https://library.hungaricana.hu/hu/collection/mltk_bfl_budapesti_negyed/