[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítség kérése - 1853 Nárai, Vas m.

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Nov. 11., Szo, 20:41:05 CET

Kedves Klári!
A születési idő el van kenődve, szerintem azt ismétli meg a megjegyzés
rovat: Anno 1835 1-a novembris natus Judaeus Ignatius in Kis Eölbö e
parentibus Judais.
Illetve adja hozzá, hogy Kisölbőn Ignác nevű zsidó szülőktől (nyilván
apától) született.
A keresztelés ideje 1853. február 9. Azt nem tudom, hogy miért Jakab az
apa.
Üdv,
Anna

Klára Majoros <majoros at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2023. nov. 11., Szo,