[Csaladtortenet 2] sok "undelivered mail"

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2023. Nov. 20., H, 13:18:51 CET

Gősiné Greguss Anna írta:
> Előző levelemet (a keresztnév megfejtési témában) "Válasz mindenkinek"-kek
> küldtem, erre 11(!) "Undelivered Mail Returned to Sender" értesítés
> érkezett, mindegyik különböző személyre vonatkozik.

Nem pontosan ez volt a hibaüzenet, de én is tapasztaltam ilyet, és
írtam is róla a listára, pár héttel ezelőtt.
Én is a gmail webes változatát használom. (Van másmilyen?) Más által
kiküldött üzenetnél természetesen nem történik, csak akkor, ha én
küldök a listára választ -- és akkor se mindig.
Van egy theoriám: lehet, hogy akkor történik, ha a lista címét a
"másolatot kap" mezőben hagyom. Ha a "Címzett" mezőbe rakom, akkor azt
hiszem, nem történik.
Mindjárt kiderül, hogy igazam van-e.

Juli
/\ /\