[Csaladtortenet 2] Keresztnév megfejtési kérés

Mérei Gábor melail at freemail.hu
2023. Nov. 20., H, 15:52:19 CET

Köszönet még egyszer mindenkinek.

Anna jól látta, azóta én is meglepődve rájöttem, hogy a rabbi azon
kívül, hogy szisztematikusan keveri a kereszt és vezeték neveket,
fonetikusan írt le sok mindent. A legjobb az volt amikor az "sch"-t csak
egy "s"-el írta.

  Bár az is lehet, hogy nem a rabbi volt, hanem valami írnok. Tényleg
kinek volt akkoriban joga vezetni az anyakönyvet?

Ebben az anyakönyvben az első oldalt így kezdte:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-L9PH-332?i=4&cat=274867

Hibát hibára halmozott. (Úgy tűnik sok volt a misebor.)  A lap alján
kritikát gyakorolva a következő lapon újrakezdte az egészet. :)