[Csaladtortenet 2] könyv

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Nov. 23., Cs, 08:09:36 CET

Szia Attila!

Én májusban futottam ezt a kört. A Líránál találtam példányt, ezt sikerült
megrendelnem. A szerző irányított hozzájuk, márt már az ő példányai is
elfogytak.
Anno az ELTE BTK Könyv- és jegyzetboltban is találtam egy példányt, azt is
megrendeltem - de sosem érkezett meg. Kaptam egy emailt tőlük, hogy nem
találják... költöztek és kicsit kaotikus volt a leltáruk. Azóta sem kaptam
tőlük frissebb információt, úgyhogy egy kérdést megérhet, hátha fél év
alatt megtalálták... :D

Üdv:
Peti

Attila Lanczkor <lanczkor.attila at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. nov.