[Csaladtortenet 2] névváltozásban segítség kérés

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2023. Nov. 23., Cs, 22:26:33 CET

Kedves András!

Évekkel ezelőtt a BM  -nak írtam. Ami nekik megmaradt dokumentumokból ki tudtak keresni a nekem szükséges adatokat. Nem minden évről van anyaguk, mert nagyon sok a háború alatt ,es az 56 ban  elpusztultak. Megírják, ha nincs meg náluk, de, ha ott van, akkor másolatot kapsz róla. Előre be kell fizetned az összeget, (nem tudom most mennyi). Ha nincs meg amit keresel, a pénzt nem terítik vissza.
Az interneten megtalálod a lapjukat, ott a telefonszámot, és felhívod őket.
Remélem sikerülni fog.
A levéltár igazat mondott, mert ezeket a kartonokról indexeltük, amin csak azok voltak meg, amit most közzétettél.

Udv. Marcsi.