[Csaladtortenet 2] Rákospalota 1934 házassági anyakönyvek

Eva Bocsak qlipintyo at gmail.com
2023. Okt. 1., V, 20:55:14 CEST

Kedves Anna és Gyuri!

Ez engem is nagyon érdekelne jó ideje, és sehol nem találom.

Most néztem újra a XV. kerületet, ott is csak 1932-ig van házassági
anyakönyv.

Én Rákospalota, Körvasút sori lakos doksijait keresem.

Hogyan tovább?

Köszönöm, üdv

Éva

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. okt. 1., V,