[Csaladtortenet 2] nemes Huszár család, de melyik

Kirilly Edit ekirilly at gmail.com
2023. Okt. 2., H, 17:05:23 CEST

Kedves Dávid!

Nekem is van Huszár felmenőm Kisbajcson.

Karátson Terézia született 1799. július 15. Kisbajcs
Szülei: Karátson György és Huszár Terézia.
Keresztszülei: Győri János és Győri Terézia.

Sajnos a házasságkötésüket nem találtam meg.
Karátson család nem idevalósi, de a lány lakóhelyén nincs.

Üdvözlettel

Kirilly Edit