[Csaladtortenet 2] kérés

Verner Sári sarimail at t-online.hu
2023. Okt. 5., Cs, 11:14:30 CEST

Kedves Társak!

Felbuzdulva a tegnapi sikerélményemen, amiben többen is segítségemre
voltatok, egy újabb elakadásom van ugyanebben a családban.

Horváth Paulina(Paula)nagymamám másik testvére Horváth István ev.(sz.:
1874-09-10 Óbuda) 1900-11-22-én (Bp. II.) vette feleségül

Glinski (Glinsky, Glinszki(y) Matild Teréziát rk. (sz: 1877-05-30, Krakkó).

Egyetlen gyermek születését találtam: H. Antal Miklós rk (1903-06-03, Bp.
VI.akv.)

Lakhelyük: Bp. V. Tükör u. 5.

Horváth István gépész, Glinski Matild zenetanárnő volt.

Sajnos, sem további gyermeket, sem halálukat, sem Antal esetleges házasságát
nem találom.

Bármilyen apró nyomnak nagyon örülnék, ha tudnátok segíteni, hogy mi lett a
családdal.

Köszönettel: Verner Sári