[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítség kérés

György Táky takygyorgy at gmail.com
2023. Okt. 7., Szo, 09:34:53 CEST

Kedves Mindnyájan!

Anyai nagyanyám nagyapjának a halálozását kerestem, nagy valószínűséggel
meg is találtam.
Ő Mészáros György (
https://www.familysearch.org/tree/pedigree/landscape/LZHH-96G).
A halotti bejegyzésben szerepel egy újabb (harmadik) feleség akiről eddig
nem volt tudomásom, az ő nevét nem tudom kiolvasni, valamint, hogy az
"Észrevétel" rovatban mi is van pontosan írva. Talán az én olvasatomban:
"20 évig élt a nejével házasságban"
Ebben az esetben viszont nem találom 1860 környékén az esküvőjüket...
Íme az anyakönyvi oldal
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSPC-5GTY
6. számú bejegyzés 1880. január 9.
Egyébként Mészáros György szakács volt az stimmel, az életkora nem egészen,
itt 74 évesnek írják de ő 1808-ban született de gondolom ennyi tévedés
lehetséges.

Előre is köszönöm a segítséget!

Gyuri