[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítség kérés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Okt. 7., Szo, 09:58:34 CEST

Kedves Gyuri!
Mészáros György felesége, Reisinger Julianna hat évvel később halt meg:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:6NS1-5DQK
Eszerint Halászi-ból származott, ott kellene keresni az esküvőt - bár a
hölgynek Mészáros György a 4. férje volt...
Üdv,
Anna

Tiborné Tóth <totemm2 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. okt. 7., Szo,
9:52):