[Csaladtortenet 2] Écs

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Okt. 8., V, 18:14:42 CEST

Kedves Kutatótársak!

Écs római katolikus anyakönyvei FamilySearch-ön és az egyházmegyei
levéltárnál is 1828-tól elérhetőek. Tudja valaki, hogy az azelőtti
időszakot máshol anyakönyvezték volna, vagy hol elérhető? Arcanumon és
Hungaricanán kissé ellentmondásos információkat találtam, hogy anyaegyház
volt, vagy Pannonhalma/Győrszentmárton vagy Nyúl filiája. A MACSE
megsemmisült anyakönyvek listáján nem találtam. A település Wikipédia
oldalán sem találtam erre utaló információt (pl. tűzvész).

Farkas Juliannát keresem. Amit tudok róla:
- 1845. okt. 26-án házasságot köt Szabó Lászlóval:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSVH-YSND?mode=g
- 1873. febr. 10-én elhunyt Lébényszentmiklóson:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C33C-SWP6-7
A halotti alapján 1819 körül született. Átnéztem a FS indexben található
környékbeli 1818-1828 között keresztelt Farkas Juliannákat, de egyikük
születési helye sem Écs.

Minden tippet előre is köszönök!

Üdv:
Peti