[Csaladtortenet 2] Beköszönés

Zsirai Károly kzsirai at zalaszam.hu
2023. Okt. 9., H, 12:42:04 CEST

Tisztelt Listatagok!

Köszönöm a befogadást!

Nemrég elkezdtem Családfám feltérképezését. Ezért is csatlakoztam a
listához.

Még csak tapogatózok, szaglászom, próbálkozok. Ez nem egy egyszerű
feladat (de nem szoktam egykönnyen feladni a dolgokat)!

Biztosan lesz sok kérdésem, de először igyekszem magam megoldani, aztán
szeretnék csak kérdezni.

Előre is köszönöm a segítségeteket.

Apai részről Takácsiból (Pápa) származunk, anyai részről Gutorfölde,
Csesztreg (Zala) és környéke.

Első körben a Zala déli/délnyugati és Takácsi közeli források érdekelnének.

Köszi minden infót!

Üdvözlettel:

Zsirai Károly (Karcsi) Lenti (Zalaegerszeg)