[Csaladtortenet 2] Bártok Mária, Bártok Lajos

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Okt. 11., Sze, 15:41:55 CEST

Kedves György!
Bartók Lajos halotti bejegyzése:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-6SV8-3Y?i=37
Innen is lehet tudni, hogy Weiser Adél volt a felesége:
https://adt.arcanum.com/hu/view/Vac_40976_41013_1915/?query=%22bart%C3%B3k+lajosn%C3%A9%22&pg=13&layout=s

Ez pedig a Bartók-Weiser házasság, igaz,a feleség itt még nem Adél, hanem
Helena:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939K-R35L-H?cc=4133831&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3A6N3Z-JK6F
Üdv,
Anna